random awesomeness



Fucking oath, I do.

Advertisements

About Kris

Reads, rants, randoms & R+s. You've been warned. BTW, don't follow me if you're a GLBTQQphobic wanker. It won't end well. For you.
This entry was posted in awesomeness, book sluts, extra further randomness. Bookmark the permalink.

27 Responses to random awesomeness

  1. Eyre says:

    I confess. I'm a book slut. I have a few hundred to read, but I bought five more today.

  2. Kris says:

    Eyre, I may be shopping in another window at ARe as we type. 🙂

  3. Tam says:

    Only 10? LOL I used to get freaked out if I had more than two dozen I hadn't read now? Yeah. Ignorance is bliss I say.

  4. This sign was made for me!

    I always need MORE books! 😛

    (LOL my word verification is NOVEL )

  5. orannia says:

    Yes. Yes. Yes. Need I say more? *grin* Although in my case it's more add them to my TBR list 🙂

  6. Kris says:

    Tam: I'm not as bad as that. At least, I hope not.

    Claire Bear: “LOL my word verification is NOVEL”

    Get. Out.

    Juni: Sing it, Sister!

    Orannia: Why am I not surprised that we're as all as bad as each other. LOL

  7. Kaetrin says:

    What Eyre said. When it comes to books I'm totally incorrigible. 😀

  8. Kris says:

    Just when it comes to books, Kaetrin?? 😛

  9. Chris says:

    Um. I bet I have a couple hundred to read, but that doesn't stop me from buying more! 🙂

  10. Kris says:

    Like that's a shock to those who know and love you, Chris. *snerk*

  11. Chris says:

    We'll see if you're snerking when the Great Book Famine hits!

  12. Kris says:

    Great Book Famine? O.o

    Oh, this I gotta hear…

  13. KB/KT Grant says:

    The box and 3 bags of books, as well as the five level book shelf I have proves this as well.

    And yet, I want more.

  14. Kris says:

    Maybe we're obsessed, Katiebabs chook??

    Naw.

  15. Sagi says:

    I agree w/ Sparklybearsy that sign was made for her and a bunch of other ppl =P – I did that too i admit. I'm confessing to being a bookwhore but now i have alot of books at home i'm not really reading =( no more book buying for me (like thats ever going to work) LOL

  16. Kris says:

    It never works for me either, Sagi. 🙂

  17. Ingrid says:

    Do I dare to admit that my TBR pile is non existent?
    Probably not on this blog > outta here!

  18. Kaetrin says:

    @Ingrid. How do you survive with no TBR?? I'd be panicking. I feel bad for you. I suggest counselling, Kris style. 🙂

  19. Ingrid says:

    No panic, there are loads of online stores 🙂
    But I guess I am picky about what I buy.

  20. Emilie says:

    I have tons of books to read, I get more books…I was pretty pleased to discover Google e-books, and those free books that are out of copyright, pre-1923. Also, I often enough hear from my online buddies about free book promos for a day or a week, or search them out myself. So it's not 100% buying, but a fair amount of my monthly budget goes to books.

  21. Kris says:

    Ingrid: Weirdo. 😛

    Kaetrin: I have a style??

    Miranda: Yup.

    Emilie: So maybe we should change 'buy' to 'acquire' for you then… and quite possibly for a whole heap of others. 🙂

  22. Kaetrin says:

    @ Kris. Oh yeah baby – and it's uniquely yours!! 😀

    veri word : Seqxx.
    Well, if you insist!

  23. Kris says:

    Well, as long as it's unique, Kaetrin. 😉

    “veri word : Seqxx.
    Well, if you insist!”

    *looks around* Erm, who are you talking to??

  24. Kaetrin says:

    not telling. seekrit.

Leave a Reply. I dare you.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s