well, bugger…



Okay, okay. So I may have lied about the whole closing down the blog for ever and ever thing.


But, seriously, how could you blame me for dropping back in?  


I mean, after going to GayRomLit and witnessing how bloody nice everyone was/is??  


Well, it’s totally obvious you all need a whole lot of mean in the m/m community and that, clearly, would be me no matter what everyone kept saying about Kassa.


Or were you just pretending to be nice, hmmmm??


Of course, there was some of that fakey smiley-ness going on.  Let’s face it, it tends to happen whenever a bunch of people get together, particularly when most of them haven’t met in real life.


I can hardly complain, though, since I do this all the time.  


There was also the usual bitching and backstabbing which seems to occur spontaneously at any kind of socialy-type event. 


Again, not really complaining.  It does make for delicious gossip after all. 😛


*whispersemailmeyouwillnotbelievesomeoftheshitIheardwhispers*


However, I will say this…  


Dearest M/M Authors, 


If you’re going to bitch about reviewers being a waste of space and readers being patsies who just read whatever crap you churn out cos you’re all famearse and shit, I’d strongly suggest you check to see if there is anyone who might be able to overhear you.


You see, some of those so-called clueless reviewers and readers went to GayRomLit too. 


Yeah.


Surprisingly – and this might come as a complete shocker to a couple of you – we’re also the ones ‘stupid’ enough to buy the crud you write.


Double yeah.*


*Side note: To some, this would be more commonly known as shitting where you eat.


Oh, and btw…


Fuck you, you arrogant twats.


Hugs and kisses, 


Kris of Kris ‘n’ Good Books. 


PS – I have returned.  


PSS – You should probably be scared.


PSSS – Me xxx

Advertisements

About Kris

Reads, rants, randoms & R+s. You've been warned. BTW, don't follow me if you're a GLBTQQphobic wanker. It won't end well. For you.
This entry was posted in dear author, gayromlit, m/m, me. Bookmark the permalink.

35 Responses to well, bugger…

  1. Chris says:

    Apparently their bubble of silence was on the fritz. Whoopsie…

  2. Tam says:

    Well, I missed those comments because I was likely too busy huddling in my clique planning my next blitz on a gay bar with naked boys. But hey, that's okay. LOL

    I tend to take most authors with a grain of sand. They are people too and some nicer than others, some more appreciative than others. Such is life. I try not to take it personally. Whatever. I perfer to stay in my little oblivious bubble and do my own thing. They can ignore me if they wish. 🙂 I did get some gossip though and there was some “oh my god, did you see … Hi, so lovely to meet you”, but hell, I do it too. So …

    They're just lucky I wasn't writing reviews Saturday night. 😉

    I miss you already. 😦 Someone invent that damn teleportation thing already.

  3. Chris says:

    I second the desperate need for teleportation!

  4. Jason says:

    oh dude! I am so glad you are back!! 🙂 You are the queen of snark and I love you!

    Do tell more about these authors! 😀

    ~smooches~

  5. Kassa says:

    This comment has been removed by the author.

  6. Kassa says:

    Because I can't figure out how to post a picture and I'm too lazy to figure it out…

    http://bit.ly/qadZkx

  7. Tam says:

    CLICK HERE

    You can't embed an image in the body of a comment on blogger, but you can just click on the link now and get to it. And it makes a good point.

  8. Jenre says:

    Oh yay! You're back.

    Miiiiiiissssssseeeeddddd yoooooooooouu!!!!

    BTW now dying of curiosity about which author was slagging me off when I wasn't there. I need to know so that I can remember the phrase “crap you churn out” when I next review one of your books :).

    My veri word is 'unstab'. Or should that be 'stab in the back'.

  9. Yay! She's back.

    I had a lovely evening with you. Did I manage to propose? If not, I was remisss.

  10. Eyre says:

    Yay!!!! Glad you have returned.

    Boo to mean writers, though.

  11. Alaina says:

    I knew there was a reason I didn't delete your blog from my RSS. Glad to see you're back and in good form!

  12. Jambrea says:

    OMG! Someone SAID that. Wow!

    And…I has a sad. We didn't meet. 😦 I saw Tam and Chris…but no Kris. 😦 You have to come next time! 🙂

  13. Ingrid says:

    *dabs a hanky to the corners of her eyes* you are back! *snif*

    Please do tell all. because I have seem to miss a lot! Esp the juicy gossip.
    And as Jen says, I don't officially review but there is always GR. HA!

  14. nic b says:

    *slow applause building into standing ovation*

  15. K. Z. Snow says:

    You do have the loveliest (fake) smile, though!

    Damn, I just KNEW I should've gone as Castanet Feldman and slunk around eavesdropping. Although you, of course, being the astute observer you are, would've found me out and embarrassed the shit out of me.

    But really, writers were dissing their own readers? As being credulous nits? This boggles the mind.

    Okay, gotta go now and bookmark this freakin' site. Again. Then get in line for that teleportation machine.

  16. Sean Kennedy says:

    You're back, you're back, you're back!

  17. Devon Rhodes says:

    D'oh! Double d'oh that in doing so, they brought you back…with a vengeance. Though I am glad you're back! 😀 < = *my best cheesy smile* I love you even though you stole Kassa from me on the balcony Saturday night.

  18. Hey there! Good to see you back. Of course, I'm now dying of curiosity to know which authors would say anything so patently unprofessional, ungrateful and indiscreet… but I know I should try and batter down that urge to gossip.

  19. Eva says:

    I knew there was a reason for not deleting this place from google reader 😀
    Glad to see you're back. Even though I mostly just lurked.
    I confess I'd so like to know who said that. That way I could never buy their books again. I'm spiteful like that.

  20. Kris says:

    Well, fuck. I forgot about the whole having to respond comments thing. Why the hell did no one remind me of that?!

    Dammit.

    *sigh*

    Chris: Maybe they couldn't see their bubbly of silence was on the fritz because of all the sit they were dribbling??

    Tam: Well, I'm not Canadian so it's impossible for me to be as nice amd as understanding as you. Also, there's the whole bitch thing. 😛

    I just don't get why any author would diss their readers, especially at a function where the readers had come out in droves to be fangurly and show them some love. It definitely left a sour taste in my mouth and, as you may have noticed, pissed me off a little.

    I miss you too. So much. You're lucky I didn't start bawling all over you again when we said goodbye that morning. I was being very brave. *sniffles*

    *sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif*

    Jase, hun, I am the Queen of the Fucking Universe. The snark is just a personality trait. Granted, it's awesome, but still.

  21. Kris says:

    Kassa: You know I love it when you cll me Ms Bitch. *bats eyelashes*

    Jenre: I'm not sure how often I will be back. I think I might try for pissing pople off once a week. That seems like a mighty fine goal to have. 😉

    If you ever wrote 'the crap you churn out' in a review, I would just assume that you had been body snatched. *ponders* But I could totally see you writing 'I just wanted to lay this book face down and stab it in the back'. 😛

    Angelia: It was awesome talking to you too. I'm so glad that we got that chance to meet and chat.

    And you were going to propose?? Ring first!

    Eyre: Well, I'm naturally attracted to mean people as you know, Eyre :P, but dissing the people that help you keep food on the table?? That's just fucking bullshit.

  22. Kris says:

    Alaina: Thank you! I think I might have actually come back meaner… I'll blame the meds… 😉

    Jambrea: Yep, they did. The douches. And, hun, we did meet. It was at the registration. You read my waiver thingy and were all 'where's Kris from Perth? where is she?' I was standing right next to you and you gave me a hug. 🙂

    Ingrid: *hands a tissue* Here. You have some snot too.

    For some reason people tell me the juicy stuff. I've no idea why.

    You know, since I'm a fucking angel and would never tell another soul and all.

    *cough*

    Nic: You're such a sap. 😛

    KZ: Embarass you?? Never!

    *cough*

    I seem to have a frog in my throat this morning. My apologies. Where was I??

    Yes, authors were actually dissing their own readers and, yes, they are credulous nits – the authors, that is.

  23. Tracy says:

    It does upset me when I read or hear stuff like this. I know some authors are like that but if they're going to say something like that they should do it in the privacy of their hotel rooms or whatever so that big ears can't hear. Of course then you wouldn't be blogging again. lol

    Unless a site actually says that's it's a professional review site then we're all just stating our opinions on our own little slice of the internet. It may be a waste to them but I kinda like it. lol

    Glad you're back.

  24. Kris says:

    Sean: Not yet. I'll be back in Perth next week. *kiss, kiss*

    Devon: The Bitch is Back. I think I was humming that when I was typing this post. LOL.

    And cheesy smile, my arse. 'I seen you using yer pritty on my gurl.' ;P

    Jo: I couldn't believe how indiscreet they were. I mean, seriously?? To do that at an event where authors and readers are minngling?? It's like they wanted me to restart my blog or something.

    Eva: Spiteful? Now don't be like that. Let's all be sunbeams, forgiveness, butterflies farting and shit. *mutteremailmemutter*

  25. Kris says:

    Tracy: Everyone whinges and bitches now and again to vent and get it out of their system – Side note: Don't think I don't hear you all saying, but Kris does it more than most. It's a fucking gift, I tell you! *ahem* – but to do it in a public forum is beyond fucking stupid.

    BTW, you know I'm sitting right next to you when you were typing this, right? You couldn;t have you said this to me?? 😛

  26. Kassa says:

    Always trying to one up me on the bitch scale.. bring it! (preferably in person and with a queen of the fucking universe tiara)

  27. jeayci says:

    I'm totally a lurker, but peeking out from the safety behind the curtain to say I'm glad you're back! I've kept you on RSS in hopes of just such an occasion. 😀 (does that smile make me look cheesy?)

    I'm really, really hoping the authors in question are ones I already decided not to read because they so obviously churn out crap!

    Chris, maybe their bubble of silence was distorted by all the bubbly they consumed? Thus erroneously making it appear to extend to the area outside their heads.

    Word veri is 'psychnos' and I'm thinking some of these folks sound like psychnos indeed!

  28. Juni says:

    So good to see you back! Hate to have had to miss NOLA & really have no love for the idea of Albuquerque so I'll just have to visit you in Perth someday instead. Must repeat, so good to see you back.

  29. Mariana says:

    Yay!!!!! I'm so happy 🙂 I believed you would come back, didn't remove you from my feed… and it paid off!

    So happy…. Welcome back 😀

  30. Jambrea says:

    *head-desk* well then we need to meet again and TALK. lol Or I need to restart my brain. That could work. lol

  31. First off, welcome back! Second, big hugs! Third, if you ever hear me acting like such an asshat, you have my permission to smack me back to reality. Seriously, I don't understand how an author doesn't realize that readers and reviewers are very important. I know I may write a lot of books, but I try damn hard to make sure each one is a good product. I would never dream of slinging out a half-ass product. I respect my readers too much for that.

  32. Kris says:

    Kassa: Please. As if you could possiblly beat me at being a bitch. All those comments at GRL have clearly gone to your head. 😛

    jeacyi: Thanks for coming out of lurkdom to comment. I really appreciate all the welcomes back. 🙂 And, no, you didn't look cheesy… you were just recognising my awesome… as you should have been. 😉

    I think/hope the majority of readers realise that authors are 'only' human too, but I'm not sure there's any excuse for being so deliberately insulting about the readers who are helping them make a buck. That's plain psychnotic. ;P

    Juni love! Yeah, Alburkerkwhatever seems an… interesting… choice. I'm not sure how many they will get with that location. You'd be more than welcome in Perth, of course… I was thinking of UK and Europe next year though…

  33. Kris says:

    Mariana: Thanks, sweet. *squishies*

    Jambrea: LOL Talking would be good. 🙂

    Stephani: *hugs back* You can count of me telling you if you're acting like a douche. Like you could stop me anyways. 😛

    I think the authors in question were possibly suffering from something called BigHeaditis. I hear that it can be life-threatening… in a career destroying way…

  34. Tracy says:

    BTW, you know I'm sitting right next to you when you were typing this, right? You couldn;t have you said this to me?? 😛

    Well yeah, but then I couldn't share my wonderful comment with everyone and I know they all wanted to read it.

    OMG you totally wore off on me!

  35. Kris says:

    “OMG you totally wore off on me!”

    You wish. You're so much more worse than I am. 😛

Leave a Reply. I dare you.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s